2016. március 28., hétfő

Újra élni:D!

Csak egy gyors beköszönés, a 10 km városi séta, a rettenet kávé és a beszélgetős randi kapcsán üzenem, tavasz van!
És naná, hogy megint pasi van a dologban, és naná, hogy megint nem egyszerű a helyzet, de ha egyszer olyan széééééép és én meg olyan más vagyok, nem az elmúlt hetek zombi üzemmódja kattog bennem, hanem végre megint tele vagyok energiával. És nem, nem történt még semmi konkrét, ami fura, és nagyon új, de megsúgom, rettenetesen élvezem a helyzetet. Ami meg külön szuper, hogy tele vagyok ötletekkel, tettvággyal, a munkámat is szeretem (ugyanaz, mint eddig, és mégis) és egyszerűen csak jó sodródni és állandóan mosolylabdacsokat szórni a világba. És még egy szuper dolog, a húgommal újra, vagy talán életünkben először értjük és fogadjuk el egymást olyannak, amilyenek vagyunk, és ez valami hihetetlen jó érzés!

Melengeti szívemet a napsütés...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése