2015. július 20., hétfő

Változások

Nah szóval az van, hogy felköltöztem a fővárosba. Bizony, bizony, immáron én is budapesti lakosként tengetem a mindennapjaimat. Hogy eloszlassam az olvasóban felmerülő kérdések által okozott koncentrációhiányt, és rátérhessek a lényegre, íme néhány válasz:

  • Nem, még nincs munkám, nem ezért jöttem fel, és bár keresek, sajnos egyelőre kilátásban sincs semmi. Tudom, ez így elég felelőtlen, és hidd el, nekem a legszarabb, mert az állandó létbizonytalansággal én küzdök, nem pedig te. 
  • Nem, nem a szüleim pénzén élek (nekem már nincs is apukám), hanem a kb. minimális megtakarításomból, ami úgy két hónapra elég, szóval nem csak a létbizonytalanság, de a határidő is sürget. Köszi, azért jól vagyok.
  • Akkor minek mentem EFOTT-ra? Azért, mert ez az éves program, rajt az éves bakancslistámon, és különben is kell egy kis kikapcsolódás ebben a nehéz időszakban. Amúgy meg én sem szólok bele, te mire költesz, te se tedd velem! Ráadásul azt sem tudod, nekem mennyibe került - oké, most pont nem sikerült ingyen jegyet szerezni - szóval tényleg, inkább kérdezd meg, milyen volt!
  • Nem, sajnos nem pasi van a költözés mögött, és persze, csalódott vagyok, mert a fent töltött kemény 3 nap alatt nem sikerült bepasiznom, pláne nem kapcsolatot találnom, de legalább gyakorolhatom a türelem erényét.
  •  Nem, nem utáltam otthon lakni, bár tény, öcsém horkolását nem bírtam túl jól, és néha megfordult a fejemben, hogy megfojtom a párnájával, de hát a testvéri szeretet már csak ilyen, nem? 
  • A melómat nem szerettem különösebben, bár nem is utáltam, és baromi keveset kerestem (relatíve), de a társaságot imádtam, így igen, nehéz volt felmondani, és nehéz volt eljönni onnan, de úgy éreztem, magam és a jövőm miatt meg kell lépnem. Az, hogy jobb-e a bizonytalanság, az majd kiderül egy-két hónap múlva.
  • Éhes vagyok, és igen, ezen spórolok leginkább, szóval még szerencse, hogy meleg van, és így az ember lánya kevesebbet fogyaszt. Ráadásul a jó oldala a dolognak, hogy fogytam, szóval akkor most mégiscsak fogyasztok?!:).
A lényeg: 
Voltam EFOTT-on! 


3 megjegyzés:

  1. Üdv a nagyvárosban! :)
    Mivel pesti vagyok – itt születtem, itt is fogok megmurdelni -, ha tudok, akkor segítek.

    EFOTT-ra mindig akartam menni, de valahogy sosem sikerült. Idén is tervben volt egy-két nap itt-ott, aztán maradt a munka. :S Jól érezted ott magad?

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Vigyázz, mit ígérsz, mert tuti, hogy élnék a lehetőséggel, és megbeszélhetnénk egy kávézást:). Bár most még egy kicsit szanaszét vagyok, de egy-két héten belül írok, ha adsz egy mail-címet:)!
    Efottról akarok majd írni, összességében nagyon ambivalens volt, első nap haza akartam jönni, aztán maradtam, és néhány sorsszerű esemény is megtörtént, szóval végül nem bántam meg a hetet:).

    VálaszTörlés
  3. Hát bennem semmi hasonló gondolat nem merült fel, jól tetted, hogy elmentél EFOTT-ra, a pesti lehetőségeket is remélem, hogy kihasználod! Majd lesz valami, szerintem jó döntés volt felköltözni.

    VálaszTörlés