2014. július 25., péntek

Zokni

Szeretem a fesztiválszezont. Olyan, mint amikor az egész éves robotolás (legyen az suli, meló, munkanélküliség) után egy hétre kiszabadulhatsz életed ketrecéből, és te fejvesztve rohansz bele az elkerülhetetlen másnaposságba, szétugrált és alkohollal tompított fáradtságba, kékzöldlilaismeretleneredetű foltokba, Durex-promóciókba, koncertekre és idegen sátrakba.


Hédi, aki egyébként máskor is elég energikus, úgy döntött, velem tart, merthogy én fejembe vettem, hogy ha már kedvenc (és 400 km-re levő) városomban fesztivál lesz, és ráadásul Mr. Sárm is képviselteti magát, hát meglepem. Persze két hét alatt az ember kis csodákra képes, és a semmiből is előteremti a pénzt, ha elég erős a motiváció, de sajnos a sátrazás volt az egyetlen megfizethető opció szállás kérdésben - ez volt ingyen. Ez a sátor dolog nem volt olyan nagy tragédia, tekintve, hogy minden eshetőségre felkészülve kettőt is vittünk magunkkal (milyen jól tettük, mert minden eshetőségből volt bőven), anyám mégsem ezen volt kiakadva, hanem azon, hogy minek csomagoltam el 8 pár zoknit egy 5 napos rendezvényre, ahol nem is lesz rajtam cipő.

Hédi körülbelül két napig bírt a sátrazáshoz jó képet vágni, utána pedig alkohollal bódította éledező sikítófrászát és ápolta le alváshiányból eredő hisztirohamait. Mindeközben én úgy gondoltam, hogy ha már nem tudunk együtt koncerten ugrálni, és amúgy is unatkozom, Mr. Sárm pedig valamiért roppant távolságtartó, hát megcsillogtatom tánctudásom. Ehhez partner kellett, és persze jó sok alkohol. Hogy honnan keveredett oda az a villamosmérnök srác, arra már nem emlékszem, de az biztos, hogy eleget ittam ahhoz, hogy úgy érezzem, én vagyok a parkett ördöge, dögös és sexy. Azt hiszem, ő is hasonlóképpen érezhetett, mert valahol, közel az éjfélhez, a falnak támaszkodva nagyon belemerültünk a horizontális vágyaink függőleges kinyilvánításába.Esküszöm, hogy én nem akartam egyéjszakás kalandot, azaz dehogy nem, minden porcikám remegett, minden sejtem kívánta a tét nélküli, vad izgalmat, én mégis becsülettel végigjártam az egész fesztivált Hédit keresve, hogy vigyázzon rám, ne csináljak olyat amit még a Beck Zoli sem helyeselne. Mivel nem találtam sehol, gondoltam, megnézem a sátorban. A srác is elkísért, és becs szó, mi megpróbáltuk megkeresni.Olyan sokáig kerestük a sátorban, amíg csak bírtam. Igen, én. Minden törölköző alá benéztünk, minden hálózsákot felforgattunk, de Hédi nem lett meg. Megtaláltam viszont azt a csajszit, aki a szakításom, sőt az egész hosszú, 3 éves kapcsolatom előtt voltam. Kétszer is;). Majd miután ez megvolt, még visszamentünk inni egy vodka-narancsot, tisztáztam a helyzetet, és egy csókkal az újramegtaláltrégiénem búcsút mondott az egy éjszakának.

Másnap Hédi nagyon másnapos volt, de azért jól ki is röhögött. Megtalálta a srác zokniját a sátorban. Rám nézett, és csak annyit mondott: "Hát, legalább leveszi a zokniját szex közben, és anyud is örül majd, hogy újabb darabbal gazdagodott a gyűjteményed". Nem tudom biztosan, hogy a zoknira értette-e...

U.i.: Ennél már csak az volt viccesebb, mikor Tibi atyánál gyóntunk a söntésben, és Mr. Sárm - aki nem tudott az én kis éjszakai akciómról - ecsetelte, hogy én mennyire nem lennék képes érzelem nélküli kalandozásokra, ahhoz túl törékeny a kicsi lelkem és túl kevés az önbizalmam. (Tette ezt persze azzal az ellenállhatatlan mosolyával, ami miatt képtelenség rá besérülni.) Azt hiszem, valahol mélyen igaza lehet...valahol nagyon mélyen...én pedig azon kezdtem el agyalni, hogy hány egy éjszakás kaland fér bele egy fesztiválon egy lánynak ahhoz, hogy még ne legyen kurva? A srácok ott körülöttünk meg is válaszolták. Ilyen válaszok jöttek:
"5" vagy "30"
"mindegy, csak én is benne legyek"
"ugyan, ez egy fesztivál itt nem számít"
 Ezek után már csak azon tűnődtem, hogy mikor lettek a pasik ennyire liberálisak a csajokat illetően? Csak a fesztivál és a fröccs, ne adj Isten a kanosság mondatja velük, vagy tényleg komolyan gondolják? Ha belekeverednek valamibe a sátorban, akkor a való életben ugyanúgy belekeveredhetnek majd a leányzóba úgy komolyan is, ítélkező pillantások nélkül? Kérdés, hogy ami Vegasban fesztiválon történik, az ott is marad? Nekem, bevallom, csábító ez a gondolat, olyan egyenjogú! Bűntudat nélküli lélekmegújító szexet mindenkinek!       

Apropó! Ti leveszitek a zoknit szex közben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése